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"Odyssey into the void" oder "Wie ich lernte, die Leere zu lieben..."

#11
Explorer's End


   

   
[Bild: Beamsucker_Mix.gif]
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#12
Zitat:Hello Ulrich,

Thanks for your patience while I've been getting back to you. You've reached out to us during our busiest ever period and so it's taken a while to reach your ticket, please rest assured we do answer every single one.

My apologies, there's currently an issue whereby some Horizons players are not automatically upgraded to the Advanced Planetary Approach Suite. We're looking into why this is as only some players are affected, not all. Hopefully we'll have a solution out soon.

Sadly I'm unable to alter equipped modules so I can't upgrade you on my end in the meantime. We simply don't have the tooling to do that kind of a switch with modules. Icon_e_sad

Please let me know if I can help any further.

Regards,
Support Agent Tronador
Frontier Developments Customer Support

...OMG...
[Bild: Beamsucker_Mix.gif]
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#13
Oh weh, I have a bad feeling... Pass gut auf deine zwei Tannenbäumchen auf!
[Bild: Mokel_DeLorean_Mix.gif]
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#14
Als ob die da was dran ändern könnten. Icon_lol
[Bild: Blockadefan_Mix.gif]
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#15
Weiterhin keine Lösung. Ich mache jetzt noch einen letzten Versuch, dann bin ich raus:

Code:
FollowUp to Ticket #88639, „Can not land on atmospheric planets in Odyssey“.
----------------------------------------------------------------------------

Still the same issue and no solution (see original ticket). Also I can't buy a "Advanced plantery...suite" on a fleet carrier or station.

So I still can't use most of the content I have payed for. Solution?

Nett auch, dass das Originalticket einfach als "gelöst" geschlossen wurde.
[Bild: Beamsucker_Mix.gif]
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#16
Das ist wirklich seltsam, dass sie das nicht beheben können oder wollen. Nach dem letzten Update habe ich sogar meine Elitepilotin wieder bekommen. Sie ist mir nach dem Start von Odyssey irgendwo abhanden gekommen. Auch sind alle meine Raumschiffe mit dem neuen Lande Toul von Anfang ausgerüstet gewesen. Ulliversum es wäre schade wenn du aufhören würdest.
Es muss a Bläde geben, aber die wern ja immer märer (Meister Eder)

[Bild: Grambamboli_Mix.gif]
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#17
Und hier - Trommelwirbel - die Antwort:

Zitat:Support Agent JUICE (Frontier Developments)

Aug 2, 2021, 16:52 GMT+1
Hey there Ulrich,

Thanks for getting in touch with us. Sorry for the delay in our response!

I had a conversation with our QA department about this issue. While we are actively working on this, there currently isn't a workaround available at the moment.

You should be able to purchase the interplanetary module you need in Starports, however, if you cannot find this, you may need to purchase a new ship. This new ship will then have the module on it by default. You can then transfer this to a different ship.

Sorry we couldn't be more help! Rest assured that we are actively working on this issue, we haven't forgotten it!

Kind regards,

Support Agent JUICE
Frontier Developments
Customer Support

Sm27

Sm23

Sm35

Sm41
[Bild: Beamsucker_Mix.gif]
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#18
Das ist schon enttäuschend, ich bin ja kein ITler, aber es ist schon komisch, ich bekomme meine Elite Pilotin zurück und habe von Anfang an auf jedem Schiff das Modul. Ich musste kein einziges kaufen, ich muss gestehen ich würde mich auch verarscht fühlen.
Es muss a Bläde geben, aber die wern ja immer märer (Meister Eder)

[Bild: Grambamboli_Mix.gif]
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#19
und 2022 ist dieses Problem bestimmt in der dann neuen Top 20 Issues Liste mit drin..
[Bild: Xeratos_ERC.png]
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